דייט עם עצ-ME

הילדים שלנו מכירים אותנו כל כך טוב, יודעים בדיוק מהם כפתורי ההפעלה שלנו כאילו היינו נטפליקס והם מזפזפים בין דרמה לקומדיה (או אימה:)) ומכירים כבר את כל הסדרות. 

בואו נהיה בקשר


קבעתי לעצמי דייט בוקר עם עצמי. כמה זמן לא פגשתי רק אותי, טלי, לא אמא של, לא בת זוג של, לא בת של, אחות של, עובדת ב… 


לקחתי כמה עזרים מפנקים (קפה ומאפה מרולדין. גם מלוח וגם מתוק לקינוח כמובן), לפ טופ ומחברת (לפעמים אני אוהבת אולד פאשיין) ואת הספר "חושבים טוב" - להעז לחיות את החיים המתאימים לך (הנה! העזתי) של יהודית כץ המהממת.
בסגר הזה איכשהו "הימים חולפים שנה עוברת" ועכשיו עוד יותר חזק איפה ה-ME ב-Mama_Me_ia כשבנוסף להיותי אמא במשרה ממש ממש מלאה אני גם צריכה להיות מבשלת וגננת (איכשהו עוד יש לי מוטיבציה ללמד את מיה קצת דברים שהייתה אמורה ללמוד בגן). 

להעז לחיות את החיים המתאימים לך!


יש בדייט עם עצמי משהו כל כך משחרר והמוח רגע עובד על אזורים אחרים, לא התפעוליים של צריך לנקות/לסדר/לבשל/לדאוג ל…

 נכון שאי אפשר לטוס לחופשה שבה יותר קל לשבור את השגרה (אסור בתכל'ס לצאת אפילו מהעיר) אבל הנה, במרחק של פחות מקילומטר מהבית יש את פארק כפר סבא המהמם שאם לרגע  אדמיין  אצליח לפנטז שאני בפארק פריזאי (בדיוק גם סיימתי  קוראסון זה מסתדר:). 

געגועיי לפריז


מה יש בשהייה ממושכת עם הילדים שמאתגרת אותנו? הרי כשהם במסגרות רוב היום אנחנו מתמלאים רגשות אשם שאנחנו איתם רק 3 שעות ביום. עכשיו רגשות האשם קצת פחתו (אצלי הם בכל זאת שם כל הזמן במינון נמוך יותר אבל שם) כשאני עוד מנסה לשלוט בשעות הטלוויזיה, בלתת לכל אחד איכשהו זמן איכות לבד ועדיין לא להכנע לתת להם לאכול מלא ממתקים למרות שברור לכולנו שזו התקופה לאכילה רגשית והמתוק באמת מנחם...

בעיניי האתגר הוא כי הם מכירים אותנו כל כך טוב הילדים שלנו. יודעים בדיוק מהם כפתורי ההפעלה שלנו כאילו היינו נטפליקס והם מזפזפים בין דרמה לקומדיה (או אימה:)) ויודעים בקלות איך ללחוץ על כפתור שמעביר מערוץ לערוץ. 
אל תתתנו לחיוכים להטעות אתכם, כשהם רוצים הם יודעים בדיוק איך ללחוץ לנו על כל הכפתורים...

אתמול, אחרי 12 שעות רצופות כמעט ללא הפסקה עם המתוקים שלי, תחמתי את הסלון לעצמי ע"י סגירת המסדרון עם 2 כסאות, שילוח החצי שלי לארגן אותם למקלחות, צחצוח שיניים, סיפור לפני השינה וכל הג'אז הזה ו- עשיתי 45 דקות פילאטיס בזום. אני לא גאה בעצבים שהוצאתי כדי לארגן את כל זה ("קדימהההההה!!!! לכו עם אבא להתקלחחחח! לא נכנסים לסלון יותרררר!!!!"), אבל אפשר להבין שלפעמים קצת מאבדים את זה וכדאי שלפני שזה קורה להתריע כמה שיותר לבן/בת הזוג חברה/שכנה/סבא/סבתא שיבואו לתת לכם אוויר.

מתי אתן מרגישות שאתן צריכות אוויר? באיזה חלק של היום? באיזו משימה? מה יכול לאפשר לכן את האוויר הזה? כתבו בתגובות ונוכל לחשוב יחד איך מוצאים את האוויר.


תכתבו לי משהו

ואת זה קראת כבר?