Rockstar

לאחרונה הגעתי למסקנה שאני כוכבת. כן, כן, ויש לי גם מעריצים אפילו. הם קטנים, חמודים ומתפעלים מכל דבר שאני עושה ורוצים לחוות הכל יחד איתי. אפילו כשאני בשירותים.

בואו נהיה בקשר

זכרו את היום הזה!!! 25 באפריל 2020, היום בו התעוררתי יקיצה טבעית אחרי לילה שלם בו אף ילד, אני חוזרת, אף ילד לא התעורר! לא מיה בוכה כי חלמה משהו/יש לה פיפי או כל דבר אחר ולא רום שמחפש אותנו או מחליט שהוא חייב לדבר המון באמצע הלילה ;) וואו, מרגש. כן ירבו.

לאחרונה הגעתי למסקנה שאני כוכבת. כן, כן, ויש לי גם מעריצים אפילו. הם קטנים, חמודים ומתפעלים מכל דבר שאני עושה ורוצים לחוות הכל יחד איתי. אפילו כשאני בשירותים.
התופעה מתחילה השכם בבוקר, בו לא משנה אם התראנו הרבה בלילה (כאמור שורת הפתיחה מציינת אירוע חריג של לילה מלא בשינה), כשנקום בבוקר הם ישר יבואו אליי בקריאה נרגשת "אמא!!!!" כאילו הם מרקו שמתאחד אחרי שנים עם אמו. וכשאני מצליחה סוף סוף להתלבש אחרי מילוי 200 צרכים של מעריציי היקרים קודם, מיה אומרת: "וואו אמא איזו יפה, איזה יפה מה שאת לובשת, אני גם רוצה כזה". רום מצ'פר את כולנו וכל ארוחה אומר "כפיים אמא, כפיים אבא, כפיים מיה, כפיים רום", ילד מפרגן. חשוב.

!!!אמאאאאאאא

בכל ערב אני משכיבה לישון ילד אחר (אני והחצי שלי מתחלפים). מיה תמיד שואלת לפני: אמא, היום אני איתך? (מעליב קצת לאבא שלה..). משהו מאד מפתיע שגיליתי בתקופת הקורונה - גם 24 שעות ביממה לא יספיקו להם איתנו. חשוב מאד לזכור את זה כי עוד כמה שנים כשיהיו טינאייג'רים כנראה רוב הזמן נראה את דלת החדר שלהם סגורה, או את המצח שלהם מאחורי הטלפון…

אני והגרופיס שלי

זה נחמד שיש חיזוקים חיוביים כאלו שהילדים חושבים שמה שאנחנו עושים זה הכי טוב, הכי מושלם, הכי יפה. אני בטוח צריכה תמיכה כזו, אז טוב שיש לי את המעריצים שלי שסומכים עליי, גם אם זה בא יחד עם התפקיד של לא לאכזב. אני ממש משתדלת שלא לאכזב, אבל גם  מודה אם לא הצלחתי, אומרת אם משהו קשה לי ומזכירה להם שאחרי הכל, אמא היא גם בנאדם.
היום אני אשאר עם הנצנצים של הרוקסטאר, אחרי הכל, ישנתי לילה שלם, I ROCK!

תכתבו לי משהו

זה בול בשבילך