פסטימיה חלק ב'

הבריף: יום הולדת 5 לילדה שרוצה להחליט הכל. אנשי הקרייאטיב: אני ואבא שלה. התוצר: יום הולדת חדשני, טכנולוגי ומיוחד

בואו נהיה בקשר


בשבוע שעבר חגננו יומולדת 5 למיוש עם המשפחה ושיחקנו קהוט עם שאלות על מיה (חידון אינטראקטיבי שכולם משתתפים בו עם הטלפונים שלהם ומסך הטלוויזיה).
בשבת הזו חגגנו לה עם החברים והמשחקים האינטראקטיביים המושקעים עלו שלב!
עופר ואני מגיעים ממשרדי פרסום ובכלל שנינו מאד יצירתיים, אז כשיש לנו מטרה משותפת ברורה - השמיים הם אפילו לא הגבול.

"הבריף"

ה"בריף" שמיה נתנה לנו היה: אני רוצה להחליט הכל ביום הולדת שלי! 

לתפיסתה, בגלל שזה יום ההולדת שלה היא אמורה להגיד לכולם מה לעשות... לקחנו את זה בחשבון אבל ריככנו את המחשבה הזו כמובן ויצרנו פעילויות יום הולדת שגם שמות אותה במרכז אבל גם משתפות את הילדים האחרים. לקחנו את משחקי הילדים הנוסטלגיים "חבילה עוברת" ו"טוויסטר" ונתנו להם את הטוויסט הטכנולוגי שישים את מיה במרכז.

מיה בטלוויזיה!

קהל היעד

כיוון שאנחנו בשנת קורונה ומיה התחילה גן חדש, כל הסגרים לא ממש תרמו ליצירת קשרים חברתיים חדשים עמוקים ולכן לא היה פשוט להבין ממנה את מי היא רוצה להזמין. בסוף הזמנו מיקס של ילדים מכל מיני שלבים בחיים (טיפה גן קודם, טיפה גן חדש, שכנה, בת של חברים משותפים, בת דודה ...). ערכנו יום הולדת מצומצם אבל סופר פאן!
טווח הגילאים של קהל היעד שלנו: 5-7.


העיצוב

העיצוב של יום ההולדת היה בסימן חד קרן. חודש וחצי לפני בערך הזמנתי כוסות, צלחות, מפיות, בלונים, שרשרת מנורות של חד קרן, סרט birthday girl ששמים על הגוף כמו מלכות יופי:) מאלי אקספרס כמובן. גם הגיע מהר וגם ממש יפה.

Birthday Girl

והנה הגענו לפיצוח הבריף! אני גאה להציג את מגוון הפעילויות ביום ההולדת:

סדנת עוגיות

אחותי המוכשרת והאלופה הכינה עשרות עוגיות של חד קרן, כוכבים, שרביט כוכב, לבבות, הכינה את צבעי המאכל לקישוט העוגיות והנצנצים והסוכריות והמרשמלו - חלומו של כל ילד…

שולחן טרום ילדים

הסדנה התחילה בהסבר קצר מה עושים (מיה רצתה להדגים אבל האמת בסוף אחרי הסבר קצר של אחותי כולם פשוט ניגשו למלאכת קישוט העוגיות). כל אחד קיבל צלחת אישית עם 5 עוגיות לקישוט.  עוגיות מקושטות מוכנות שמנו לייבוש בקופסא אישית לכל ילד/ה,  אותה הם לוקחים הביתה כמובן. כשהם סיימו להכין, האחיינית המדהימה שלי שגם עזרה לכולם, לקחה כל אחד ואחת לשטוף ידיים (חלילה לנו צבע מאכל על הספות:).

קישוטים


Mia Just Dance

אחרי שישבו חצי שעה להכין את העוגיות ידעתי שהם יצטרכו לפרוק קצת אנרגיה והדבר המושלם הוא לרקוד! אבל אמרנו שמיה רוצה להחליט, אז עופר, שאין מספיק מילים לתאר את היצירתיות והכישרון שלו, צילם אותה בשירים שהיא בחרה מראש עם כוריאוגרפיה שהיא המציאה ושתל אותה בתוך הקליפים של JUST DANCE. הכנו לכם מיקס קצר של חמשת הקליפים שהיו:

אחד הילדים ניגש אליי לשאול: "נכון מיה לא באמת עפה בשמיים?" אמרתי לו שלא באמת, אבל ביננו באותו רגע היא באמת עפה מאושר, התרגשות וריקודים.

https://vimeo.com/518708650
תפריט ריקודים

זמן פיצההההה

אחרי הריקודים הגיעה הפיצה והם התיישבו לאכול. אני חייבת לציין שכולם ממש זרמו על כל התוכנית בקלות. חששתי לפני שיהיה בלאגן אבל הכל התנהל ממש בכיף ובנעימים.

חבילה עוברת משודרגת

אחרי הפיצה והמיץ (כמובן המיץ!) הושבנו את הילדים במעגל לשחק חבילה עוברת. הילדים עוד לא יודעים לקרוא אז עופר שם על החבילה מספרים רנדומליים וכל מספר שמישהו פתח, היה סרטון שבו מיה אומרת מה המשימה הבאה.

ככה נראה המסך:


המשימות היו פשוטות כמו לעשות קול של חיה, לקפוץ חצי דקה על רגל אחת (זו הייתה המשימה הראשונה שמיה עשתה וכל הילדים קפצו יחד איתה, עוד לא הבינו שזו משימה אישית:), להצחיק את מי שיושב מימינך ועוד...

מאחורי הקלעים

טוויסטר+גלגל המזל

זוכרים את המשחק הזה? יד ימין על צהוב, רגל שמאל על אדום? הכנו במיוחד גרסה פשוטה ומגניבה יותר לילדים! על המסך יש את גלגל המזל, מסובבים והמחוגים עוצרים על זוג ילדים שצריכים לשים את הידיים והרגליים לפי הצבע שיצא להם.

למשל, אם אם יצא לך כחול אז צריך לשים את הידיים והרגליים על הסימונים המתאימים בירוק שעופר הדביק על בריסטול קודם. ככה הוא תכנן ותכנת מראש שכל הילדים ישתתפו בזוגות. גם כאן, הילדים לא הכירו את המשחק והשתתפו ממש יפה!

טוויסטר לקטנטנים

פתיחת מתנות

מיה התעקשה שהיא רוצה לפתוח את המתנות שהחברים הביאו לה יחד איתם (אני חשבתי שנעשה את זה אחר כך אבל היא כאמור המחליטה). עד שהיא פתחה את המתנות אירגנתי את החלק של עוגת היומולדת.

היא קיבלה מתנות מקסימות! הרוב התייעצו איתי מראש וכיוונתימה היא תשמח לקבל.  למשל זכרתי שהיא ביקשה את משחקי הקלפים "דאבל" ו"טאקי". ראיתי שאין לה פיג'מות למעבר רק פיג'מות חמות אז היא פונקה בפיג'מות מעבר מהממות והביאו לה גם תכשיטים מקסימים, קשתות לשיער וכרית יצירה שהיא תופרת עליה את הפייטים.

כרית חד קרן לתפירה

אין אין אין חגיגה בלי בלי בלי בלי עוגה

אחרי שהסתבכתי עם עצמי אם להכין עוגת שוקולד ולהדפיס דף סוכר של חד קרן, החלטתי שיאללה, נשקיע בעוגה יפה ומיוחדת. פניתי לעצת המאמות הכפר סבאיות בפייסבוק וקיבלתי המלצה על עדי חסיד שעזרה לי להתאים עוגה מושלמת לעיצוב היומולדת ולתקציב שהגדרתי.
הצלחתי להסתיר את העוגה בתוך שקית במקרר וביקשתי ממיה לא להציץ עד שנביא את העוגה בחגיגה עצמה. שמחה לבשר שכולם אהבו מאד את העוגה שהייתה לא רק יפה אלא מאד טעימה.

טעימה ומווושלמת

סיכומאמא

אז עם כל החששות של לארח בביתנו הקט כמה ילדים בבת אחת ואיך הם יהיו ואיך מיה תהיה ובכלל איך הכל יעבור אני חייבת לציין שהיה באמת הכי מושלם שאפשר! כיף, שמח ומלאאאא ממתקים והכי חשוב מעצים מאד את ילדת היומולדת כפי שביקשה, מה עוד ילדה בת 5 יכולה לבקש?


תכתבו לי משהו

יש עוד...