החיים שלנו תותים

Just the two of us! חופשה זוגית מהממת וכל כך כל כך כל כך הכרחית. איפה היינו? מה עשינו? ולמה ממש חשוב לעשות את זה פעם בכמה זמן?

בואו נהיה בקשר

נסענו לחופשה רק אני והחצי שלי!!!

רגע לפני שחוזרים לסוג של "שגרה" בזמן קורונה (אם אפשר לקרוא לחצי שבוע חצאי ימים בגן שגרה…), שמנו את הילדים אצל סבא וסבתא ונסענו לצימר בצפון, רק שנינו, לכבוד יום הולדתו של החצי שלי. לא ייאמן כמה זה כיף לא לעשות כלום. לא לענות על כל צורך של אחרים אלא רק מה שבא לך לעשות באותו רגע. בריכה מחוממת נעימה לנופי הכנרת, ג'קוזי, אוכל, שמש, גשם, הכל היה! ובעיקר באמת זמן איכות עם אהובי. סוף סוף אפשר לדבר בלי שיקטעו/יפריעו/יבקשו משהו.

החיים שלנו תותים

כמה צריך את זה וכמה זה חסר ביומיום שהרבה פעמים נסחפים למה שאני קוראת "מצב ה-ROOMMATES", מצב בו אנחנו כמו שני שותפים בדירה שרק מעבירים משימות אחד לשני - צריך לקנות את זה, לעשות את זה ללכת ל... ואין זמן לאינטימיות, לשאול מה עובר אחד על השני בימים טרופים ואפילו להיות ביחד יותר משעה של צפייה באיזו סדרה/סרט בסוף היום אז אני גם ככה אני נרדמת באמצע…


איך שהגענו ב-15:00 צללנו הישר לבריכה המחוממת והנעימה במזג האוויר המושלם של תחילת מאי. יצאנו ממנה רק אחרי 3 שעות בערך שבאמת דיברנו על הכל במקביל לנשנוש מהשוקולדים, הפירות והיין שקיבלנו. בדרך כלל לוקח לי יותר זמן להכנס ל"מוד- חופשה" להשתחרר, ופה זה קרה תוך דקה, כל כך הייתי צריכה את זה. 

בבוקר קמנו יקיצה טבעית שמסתבר שהיא משום מה מוקדמת גם בלי ילדים (נראה לי סביב 8 כבר התעוררתי). אז לפחות נוכל לנצל את כל היום ב… לא לעשות כלום. לא יצאנו לטייל כמו שחשבנו, לא זזנו, ממש ממש נחנו. עופר הביא לו קלידים לנגן אני הבאתי את הספר של עינת נתן "חיימשלי" כמובן על אמהות/הורות וכל מיני סיפורים אישיים שלה וזוויות מעניינות לחינוך וגידול ילדים (לא באמת מתנתקת הא? אבל זה מעניין אותי:)).


כל אחד והחופשה שלו :)


גם הקטנים נהנו מסופ"ש ללא גבולות עם סבא וסבתא מפנקים. מיה לא רצתה ללכת הביתה וגם רום נראה שנהנה… צריך איכשהו לעשות את זה בתדירות גבוהה יותר.

החופשונת בת היומיים בצימר "ציור נוף" באמירים ממש השאירה טעם של עוד …
אז קדימה- ספרו לי גם, איפה הייתם בחופשה חלומית ואתם ממליצים? בואו ניצור יחד בתגובות רשימת מקומות מומלציםמבטיחה לכתוב על עוד כמה כדי להעשיר את מבחר האפשרויות ברגעים האלו שהכל מסתדר ואפשר להשקיע יותר בביחד הזוגי.

הכי כיף ארוחת בוקר שלא הייתם צריכים להכין בעצמכם



תכתבו לי משהו

אולי גם זה יעניין אותך?