טיול למשפחה העצלנית - משק הלברכט

השיא מבחינתי היה כשהילדים שיחקו בבועות הסבון, אשכרה שכבתי לי בערסל בין עצי התפוזים ונחתי קצת. אם זה לא יום טיול לעצלנים מפנק, אני לא יודעת מה כן…

בואו נהיה בקשר

אתחיל מהסיכומאמא: מושלם מושלם מושלם!

- משק נעים יפה ומתוחם בביתן אהרון (לא רחוק מנתניה) - כלומר לעצלנים שאנחנו, אין פה הליכות וסחיבות מיותרות, זה לא טיול טיולי בטבע אבל מרגיש מאד ירוק ומחובר לאדמה כי ממש חופרים בה.

הביקור כולל מגוון פעילויות מהנות כמו:
- סיור בגינת הירק עם מדריך, שתילה של נבטים וביום שאנחנו היינו של תפוחי אדמה (משתנה). כל אחד קיבל דלי משלו, אדמה, נבטים והוראות מהמדריך.

כאן שותלים

- צביעת כדי חרס שלאחר הייבוש שמים שתיל חסה וכמובן לוקחים הביתה בתקווה שיגדלו להם שם ולא נהרוג תוך יום. פעילות מאד מושקעת ומהנה וכד שווה!

- אין ולא תהיה אטרקציה כמו בועות סבון. תמיד מדהים איך ילדים עפים על זה.  בבועות הסבון יש משהו קסום, מרגיע ומהפנט. כשהתנדבתי בשניידר בפרוייקט סאנשיין שבו היינו באים עם עגלה מלאה צעצועים לשחק עם הילדים החולים, תמיד בועות הסבון עזרו במקרה שתינוק קטן בכה או היה צריך לעבור איזו בדיקת רופא.
במשק היו כל מיני גדלים של כלים להפרחת הבועות, באמת מעסיק בכיף את הילדים המון זמן.

- סיור במשק - ראינו כל מיני חיות. אין פינת ליטוף אבל אפשר לתת עשבים לחמורים ולראות את התרנגולות  והטווסים שמסתובבות חופשי ביננו...

- "סיור כוורות"- קיימנו שיחה עם כוורן שהסביר על הכוורות, על תהליך יצירת הדבש והראה לנו איך הוא מפזר עליהן קצת עשן שיחשבו שיש שריפה, יתרכזו באכילת הדבש ולא יעקצו אותו בזמן שהוא לוקח גם קצת דבש עבורנו... מסתבר שבעבודתו ככוורן הוא נעקץ יותר מ-1,000 (!) פעמים והוא, איכשהו, סבבה עם זה.

- יש גם ארגז חול עם מגלשה קטנה וכלי עבודה לילדים - יותר לקטנים (כלומר לרום בן השנתיים+ אולי קצת פחות למיה בת הרבע לחמש).

- להוריםםםםםםםם - יש בית קפה עם קפה ומאפים טעימים ואפשר להזמין מראש סלסלת פיקניק שלגמרי סוגרת את פינת ארוחת הבוקר ויש מצב שתספיק לילדים גם לצהריים, לצערי לא הזמנתי אותה (טעות) אבל ראיתי אצל אחרים ונראה שווה!

השיא מבחינתי היה כשהילדים שיחקו בבועות הסבון, אשכרה שכבתי לי בערסל בין עצי התפוזים ונחתי קצת. אם זה לא יום טיול לעצלנים מפנק, אני לא יודעת מה כן…

יש גם משתלת קקטוסים וסוקלנטים רק שלא היה לנו כבר זמן להכנס (למרות שהחצי שלי ממש אוהב לקנות עציצים לבית. הבית שלנו מלא עציצים שגוססים להם:))

החיסרון היחיד - לפני שנסענו לשם נרתעתי ממחיר הכניסה היקר - 45 ש"ח מגיל שנתיים (כלומר כמשפחה של ארבעה הביקור יעלה 180 ש"ח).
אבל אחרי שהיינו וקיבלנו גם את כדי החרס מתנה והשתילים והסיורים, שווה בעיניי. כלומר כל הפעילויות והחומרים שקיבלנו כלולים במחיר הכרטיס ולכן זה משתלם.
בנוסף אנחנו השתמשנו בכסף שהיה לנו מתנה ב- BUYME ובהנחה של קבוצת הפייסבוק מה עושים בשבת שנותן 7% הנחה (רק הזכרתי בקופה את הקבוצה).

לגבי הקורונה - היו הרבה אנשים, אבל כולם היו עם מסכות. לא יכולה להגיד שנשמר המרחק של שני מטרים (במיוחד עם ילדים) אבל בעיניי במקום פתוח זה פחות בעייתי.

שעות הפעילות הן בין השעות 15:00 – 9:30.

לאתר של משק הלברכט - גינת אוכל


תכתבו לי משהו

אולי גם זה יעניין אותך?