טיול למשפחה העצלנית - עין חמד

למשפחה העצלנית שאנחנו גן לאומי עין חמד הוא טיול מושלם ומהמם!

No items found.
בואו נהיה בקשר

בואו נודה באמת, אנחנו לא מאנשי התרמיל, מנשא טיולים מטורף 3 קומות על הגב לתינוק, פק"ל קפה וסנדלי שורש.
מבחינתנו לצאת לטיול זו התארגנות כבדה כזו שכוללת להכין גם ארוחת בוקר וגם צהריים לדרך, להצליח לצאת מוקדם כדי לחזור בשנ"צ של רום ובקיצור ממהרים ממהרים ממהרים לצאת ואז ממהרים ממהרים ממהרים לחזור...

אי לכך ובהתאם לזאת, לא קרה הרבה שעשינו משהו מעבר ללפגוש את המשפחה בשבת או לצאת לאיזה פארק בסביבה או בית קפה עם דשא/כמה משחקים לילדים. אחרי שני סגרים בעקבות הקורונה, בער בי יותר לצאת מעבר ל-1000 המטרים המותרים ולכן התחלנו קצת להרחיק. לא רחוק מידי ולמקומות קלילים ביותר כיאה לעצלנים שאנחנו.

אחד המקומות היפים והקלילים האלו הוא עין חמד באזור ירושלים. 45 דק' נסיעה מכפר סבא ואנחנו שם אוכלים לנו סנדביצ'ים על ההתחלה :)

חמודה בעין חמד

אנחנו בתקופת סתיו- חורף מהממת עם עלי שלכת צבעוניים, הכי קרוב לאירופה כרגע...:)
מאד אהבתי שזה לא מסלול, אלא פשוט הליכה קלילה ומישורית בנופים מקסימים עד שמגיעים למבצר עתיק.

Image may contain: 2 people, child


רשות הטבע והגנים תיארו את המקום מאד ציורי ורומנטי:

פנינת טבע במרכז הארץ בפיתולי הדרך לירושלים, בפינה נסתרת וקסומה, שוכן הגן הלאומי עין חמד. בתוך מרחבים מוריקים ומשובבי נפש, בין שפעת המים של נחל כסלון, בין התעלות והברכות, ובינות שבילי הטיול המוצלים, ניצבת פנינה היסטורית – "אקווה בלה" (המים היפים) – חווה חקלאית צלבנית שהשתמרה יפה ומספרת את סיפורו של המקום
Image may contain: 2 people, including Tali Risis Broide, people standing, tree, outdoor and nature
מיה הצלמת המוכשרת

הילדים כל כך נהנו לעבור בין "החדרים" של החווה הזו. למיה זה מאד הצית את הדימיון והיא כבר המציאה סיפור שלם שבו היא צריכה להציל אותי כי הכניסו אותי לכלא.

המקום לא גדול ובהליכה מאד איטית עם עצירות אוכל ומשחקים במבצר הצלבני, יצא לנו הכי באיזי להעביר כ-3 שעות ובדרך לאוטו רום כבר נרדם לשנ"צ.

סיכומאמא: מומלץ ביותר בסתיו/ חורף. צריך להרשם באתר רשות הטבע והגנים. משלמים 22 ש"ח כניסה למבוגר. לילד 9 ש"ח מגיל 5 ומעלה.

תכתבו לי משהו

יש עוד...