חודש בפוקט המופלאה

חודש בפוקט? כן! היינו אמורים להיות שבועיים והתאהבנו אז נשארנו שבועיים נוספים. מה עשינו פה כל כך הרבה זמן?

בואו נהיה בקשר

"מה יש לעשות שבועיים בפוקט? שיקצרו בחזרה לשבוע!" קראתי ושמעתי את התגובה הזו הרבה כשהתאילנדים פרסמו לראשונה את מתווה ה-Sandbox המאפשר לתיירים מחוסנים לקורונה להכנס למדינה.
ובכן, אנחנו היינו פה חודש ולא שבענו בכלל מהאי המדהים הזה שמשלב גם חופים טרופים מדהימים וגם עיר, מסעדות, קניונים, חנויות ובתי קפה ברמה הכי טובה שיש, שפע של אטרקציות מגניבות ומיוחדות ממש ומקומיים אדיבים ונחמדים בטירוף. הרבה סטייל יש פה ובאמת שאפשר להישאר עוד ועוד ועוד…

מאוהבים בפוקט

האתגר היחידי פה, לפחות למגיעים בעונה הגשומה כמונו, הוא להבין שאי אפשר לתכנן יותר מידי וגם לא לסמוך על התחזית אלא לקוות שתקומו ליום שמשי (ושישאר כזה ולא פתאום יתחיל מבול של שעות) וגם להכין תוכנית מגירה כלשהי לימים הגשומים.

בפוסט הזה אפרט את הדברים שעשינו, מקומות הלינה ובתי הקפה המומלצים מבחינתנו שהם המשך של הפירוט מהפוסט הקודם כשרק הגענו לפוקט.

הפוסט נכתב בתקופת הקורונה אך ההמלצות רלבנטיות לכל תקופה. כדאי בכל מקרה לבדוק לפני שאתם נוסעים לאנשהו שפתוח.

*** מוסיפה שחזרנו לפוקט בדצמבר 2023- מזג אוויר מדהים ועשינו עוד כמה דברים שאני מעדכנת פה בפוסט***

החופים היפים בפוקט

יש המון חופים ולא היינו בכולם. אני מציינת פה שניים שהיו מסודרים, קסומים ורגועים במיוחד.

Paradise Beach

החופים בפוקט יחסית סוערים בעונה הזו של השנה (אוגוסט) אבל הפרדייס ביץ' באזור פאטונג רגוע, שקט עם מים נעימים. מגיעים לחנייה, משלמים 100 באט למבוגר (10 ש"ח) ונוסעים 2 דק' בואן מיוחד שמוריד אתכם בחוף עצמו. בתמורה לתשלום הכניסה אפשר לשבת בכסאות/מיטות הפרוסות בחוף ולקבל שתייה. יש בחוף יתושים אז חשוב לשים קודם חומר נגד יתושים - השמאלי בתמונה מומלץ מאד. היום גיליתי בטסקו (רשת חנויות צריכה ומזון גדולה פה) גם תכשיר אורגני לילדים שאמור להיות טוב.

נגד יתושים

הפרדייס חוף באמת כייפי ובצד השני שלו אפילו יותר נקי ורגוע. עלייה רגלית פשוטה של 5 דק' תוביל אתכם לצד הנקי יותר. היינו שם מהצהריים המוקדמים ועד השקיעה כמעט. האוכל במסעדה לא היה הכי להיט אבל בסדר. לפני שנסענו קנינו בסופר ערכה לים לילדים (דלי, משפך, וכו') גם ב-100 באט. אפשר בכיף לבלות שם יום שלם.

פרדייס ביץ'

Banana Beach

במרחק של עשרים וחמש דקות שייט בסירת לונגטייל (סירה ארוכה) נמצא חוף מדהים מדהים מדהים - הבננה ביץ'. שטנו אליו פעמיים כי ממש אהבנו.  מגיעים לחוף ראוואי, ומבקשים מאחד המשיטים שיקח אתכם. בתקופה שאנחנו שטנו, לאחר התמקחות ממש קלה, שילמנו 1,200 באט הלוך- חזור (המשיט מחכה בחוף עד שתחזרו). גם כאן בבננה ביץ' משלמים 100 באט למבוגר לכניסה שכוללת את הישיבה בכסאות החוף. בחוף פזורות נדנדות ויש גם ספורט ימי בתשלום מהחוף (בננות, מצנח, נדנדה ועוד) אבל אנחנו פשוט נהנו מהחוף, מהשנורקלינג ומהרוגע. יש גם אוכל טעים במסעדה - נסו את האורז בתוך אננס. יאמי! חברים קנו גם בטסקו מסיכות צלילה מעולות שמכסות את כל הפנים עם שסתום מיוחד הרבה יותר נוח ונעים לצלול (ומאפשר גם לילדים לצלול בקלות), מצאנו גם בלאזדה (כמו עלי אקספרס רק למזרח) בקרוב נרכוש גם. אתם יכולים להזמין מראש לכתובת המלון שתהיו כמה ימים לפני שתגיעו.

בננה ביץ'

Nai harn beach

חוף ממש יפה שמרוב שאהבנו היינו בו פעמיים בביקור שלנו ב-2023. השוס הגדול שבו הוא שיש אזור של מים רדודים כמו מעיין בסמוך וזה נהדר עם ילדים. גם כיף במים ויש אפילו דגים וזה מאפשר לילדים להיות בחופשיות ובקלות במים.

יש חנייה סמוכה וגם טיילת חביבה עם כמה דוכנים ומסעדות תאילנדיות לא להיט, מסג׳ ואפשרות לעשות צמות.

ממול יש אגם יפה ובכל האזור הדרומי של פוקט נעים ואפשר לשלב איתו הרבה דברים ביום טיול (תצפיות למשל).

מים רדודים וכיפיים בחוף נאי הארן

פארק המים Blue Tree

איזה פארק יפה! רק להסתכל עליו מרגיש כמו פינוק לעיניים. חשבנו שבאנו בשביל הילדים ובאמת יש שם אזור מגלשות כייפי ואבובים לבריכה ולשוט בקייקים בבריכה הענקית. אבל יש גם מתקנים ל"גדולים" (מודדים בכניסה גובה ורק מי שמעל 120 ס"מ יכול לעשות הכל). מגלשות מטורפות, קפיצה מצוק לבריכה, אומגה מעל כל הפארק (עשיתי אותה!). יש גם מתקני נינג'ה, אומגה לקטנים, קיר טיפוס מהבריכה ועוד מתחם של משחקייה בנפרד שלא הגענו אליו בכלל מרוב שהיה לנו מה לעשות בבריכה. המחיר ממש מצחיק – 200 באט לילד (20 ש"ח) ו-300 באט למבוגר אם רוצים גם הנחה בארוחת צהריים. מומלץ מאד.
מאז נפתח גם פארק Andamanda שמאד מומלץ. לא הספקנו בביקור האחרון שלנו, פעם הבאה...

פארק מים לקטנים וגדולים

הביג בודהה

פסל ענקי של בודהה שאפשר לראות אותו מהמון מקומות בפוקט מרוב שהוא גדול, משקיף על כל האי. ההמלצה שקיבלנו היא ללכת בזריחה או בשקיעה. כיוון שזריחה עם ילדים זו אולי יכולה להיות השכמה  (שלהם לנו כמובן) אבל לא נספיק עוד להתארגן ולנסוע וסך הכל אנחנו בחופש פה (את הטרקים שלי בדרום אמריקה סיימתי כבר לפני 15 שנה) אז יצאנו לקראת השקיעה. קצת התעכבנו כי גם עצרנו לקנות בדרך קפה בסטארבקס אז הגענו ב-18:00 וגילינו שזו השעה שסוגרים את המקום… עדיין היה אפשר לחנות ליד ולהכנס אבל די גבולי. הכניסה ללא תשלום. אני ממליצה להגיע עד 17:00.

טיפ חשוב: לא להגיע בלבוש חשוף/קצר מידי אחרת תצטרכו לקנות צעיף/של לכסות את הגוף. תקף רק לנשים...
איך שהגענו  זכינו לתצפית מדהימה על פוקט והאיים וגם על הבודהה אבל כמה דקות אחרי הגיע ענן ענק וכיסה אותנו. זה היה מחזה אפוקליפטי קצת. חשבנו שירד עלינו מבול אבל בסוף היה מלבד ענן שחור ענק לא ירד גשם איכשהו. היו כמה כלבים שהילדים פחדו מהם וקופים שכמעט וחטפו לרום מהיד את הביסלי שלו, אז זהירות לא להתקרב אליהם עם אוכל. לתייר אחר הם חטפו את הכובע. בקיצור לקוף יש בעיה שהוא רוצה כל מה שיש אצלך ביד אז לא להתקרב.

כשיצאנו שמענו את הנזירים שרים את תפילתם. מקום יפה, הייתי נשארת בו קצת יותר זמן, אבל כאמור החשיך די מהר והילדים מיצו…

הביג בודהה ואנחנו

תצפית Promthep Cape

תצפית ממש יפה בדרום האי, אזור ראוואי. גם לתצפית הזו המליצו להגיע בשקיעה.  ליד יש מסעדה מיוחדת מאד עם הנוף. התפריט קצת דל אז בסוף לא ישבנו שם (וגם יש שם מלא יתושים אז להמרח) או להגיע מוקדם יותר ולשתות שם משהו.

תצפית קארון

נמצאת ממש כמה דקות מהמלון שלנו אז פשוט עצרנו שם באמצע היום ומה אני אגיד לכם? הנוף הזה לא ימאס עליי אף פעם. ככה  גיליתי שהנוף יכול להיות יפהפה גם בלי שקיעה :)

פוקט העתיקה ותצפית ראנג היל

עוד תצפית אחת אציין פה (למרות שיש הרבה בפוקט) והיא באזור פוקט טאון. תצפית ממש יפה וכשאנחנו הגענו אליה לא הבנו למה יש להקה וזמר שמזייף כל כך ולא יודע את המילים. קריוקי? תהיתי לעצמי? כן! יושב לו בחור נחמד שמפעיל מיוטיוב איזה שיר בגרסת קריוקי שתרצו, יש לכם מסך ומיקרופונים ואתם יכולים לזייף לכל העולים לתצפית. כמובן שהלכנו על זה! היה קורע:). תצפית ראנג היל נמצאת במרחק 7 דק' נסיעה מפוקט טאון. בימי הקורונה לא היה שוק יום א׳ אז כשחזרנו לפוקט בדצמבר 2023 הלכנו לשוק וזה עוד היה ערב השנה החדשה, היה חגיגי ושמח במיוחד. הרבה דוכנים יפים, אוכל, מופעי רחוב. שווה ביקור!

שוק יום א׳ בפוקט אולד טאון, צבעוני ויפה

שוק נאקה - שוק לילה בסופ"ש

שוק נאקה ממש קרוב לעיר העתיקה אז אפשר אם בכל זאת רוצים לראות את העיר העתיקה לשלב ביניהם. שוק נאקה פעיל בסופי שבוע. שוק עם הרבה בגדים, צעצועים, דברים לטלפונים ואוכל. יש הופעות חיות בינהן של ילדה מדהימה ששרה מהמם ומנגנת בגיטרה חשמלית לא פחות טוב מאיך שהיא שרה. היה כיף! אם היה לילדים מה לאכול שם היינו נשארים יותר (אז אולי להביא להם סנדביצ'ים). חלק מהשוק מקורה אז גם אם מטפטף קצת לא נורא.

Naka Market

Chillva Market

פתוח בכל ערב למעט יום ראשון. שוק קטן יותר, עם סחורה כמו בשוק הכרמל.  יש אווירה נחמדה ואם רוצים לנשנש משהו יש שם מבחר אוכל יותר הגיוני.

האקווריום ב- Central Phuket

ביום גשום (ובכלל) מומלץ לקפוץ לאקווריום בקניון Central Phuket. הקניון יפה מאד בעצמו וממש התלהבתי מהשירותים הייעודים לילדים שתוכננו בדיוק לגובה שלהם בכל דבר. למה ברוב הקניונים בארץ אין את החשיבה הזו? הכל ממש נקי ומסודר וגם השירותים של ה"גדולים" מהממים ובכלל הקניון מעוצב יפה וחוויה בפני עצמה להסתובב בו.

באקווריום יש האכלות כל 20 דק' החל מ-14:00 ואפשר לראות פינגווינים והמון סוגי דגים. כיאה לתקופת קורונה גם באקווריום בקושי היו אנשים (אבל בכל מקום שאנחנו מגיעים תמיד יש ישראלים :).

אחרי האקווריום אכלנו למעלה בקניון במסעדה מעולה בשם On the table.

טיפ פולני: קריר באקווריום ובקניון (לי היה קר לפחות אז סוויטשרט טוב בתיק יעזור…)

יש עוד אקווריום בדרום האי, לא היינו, הספיק לנו אחד.

אקווריום

יש בחלק אחר של הקניון את הג׳ימבורי קידזניה. כתבתי עליו כאן

דוכני משחק לילדים בקידזניה, סנטרל פוקט

מוזיאון הסלפי

עשרות חדרים ורקעים שונים לצילומי סלפי מצחיקים ויפים מקבלים בכניסה רינג נייד לחבר לטלפון כדי שהתאורה תצא יותר טוב. חייבת להגיד שזה היה מצחיק וחוויה משפחתית כייפית, יחד עם זאת המקום פשוט אז לא לצפות לאיזה משהו מטורף. הילדים שלי שהיו אז בני 7 וחצי ו5 ממש אהבו, מניחה שיכול להתאים גם לבני נוער עד גיל 13-14. היו אנשים בכל מיני גילאים.

הילדים שלי שחקנים אם לא ידעתם

אנחנו הגענו בערב אז לא היו הרבה אנשים. זה קרוב מאד לקניון סנטרל ולדקטלון אז שילבנו את זה אחרי יום קניות קליל.

עפה על עצמי

סנטרל פוקט

דקטלון

כן שמתי את זה כאטרקציה כי למרות שיש בישראל המחירים פה יותר זולים ומה שנחמד זה שהילדים יכולים בינתיים לרכב על אופניים או קורקינט ואפשר להצטייד במלא דברים מעולים, בגדי ספורט, בגדי ים, כפכפים, משקפת, עופר קנה שנורקל לשחות איתו (לא צריך להרים את הראש) ועוד...

כאמור נמצא צמוד לסנטרל פוקט, הקניון הראשי עם ג׳ימבורי ופעילויות שונות ולארחוק ממוזיאון הסלפי. מתאים לימים גשומים גם.

מסג' תאילנדי מפרק

סעיף זה הוא כמובן הברור מאליו ואין צורך לציין ובכל זאת, כל פעם שגשום או בכלל.

סוף סוף אחרי 8 שנים (מהפעם האחרונה שהיינו עופר ואני בתאילנד) עשיתי מסג' תאילנדי. שכחתי כמה זה מפרק. חצי כיף חצי כואב, ממש כולל מתיחות ומכות :) אבל היה משחרר. עשיתי מול המלון ב-300 באט לשעה (30 ש"ח) וכמובן טיפ למעסה. מיה עשתה באותו מקום צמות (50 באט לצמה).

פינוקים

מסעדות ובתי קפה מומלצים

BOOST בנאי הורן, אחלה בית קפה עם אוכל טעים. חזרנו אליו 3 פעמים לנסות בכל פעם משהו אחר - בוקר, צהריים, ערב. אחת השקשוקות הטעימות שאכלתי (מגיע עם פיתה).

WECaffe –רשת. אנחנו אכלנו בראוואי. מנות טעימות ומעוצבות ממש מגניב בהגשה. תראו בתמונה את רום ומיץ התפוזים שלו סטייל איזה קוניאק טוב.

Gallery – גם רשת מעולה, במיוחד לארוחות בוקר.

כשקצת נמאס ממסעדות כל הזמן (זה קורה תאמינו לי) או שהילדים עייפים או שאין לכם כוח לצאת מהמלון כרגע, יש את אפליקציית Grab המקבילה של Walt יש שם את כל המסעדות והסגנונות שבא לכם, בדרך כלל מאד מהיר עלות משלוח מצחיקה (15 -20 באט= 1.5-2ש"ח) ובינתיים רוב מה שהזמנו היה טעים.

הקטע הכי הזוי זה שבארץ רום ומיה ממש אהבו את מרק הבורשט שאמא שלי מכינה ובחיים לא חשבתי שאמצא פה מסעדה שמכינה אחלה בורשט גם! הזמנתי להם והם אהבו. כשנמאס לנו מאוכל תאילנדי וקצת התגעגענו לישראלי הזמנו מ- Family Resturant מסעדה ישראלית טעימה.

בונוס – אפשר להזמין כל דבר שאתם צריכים בערך בגראב. גילינו שנתקענו בלי חיתולים, הזמנו מגראב ותוך 10 דק' הנהג היה פה (משלוח חינם). מדהים ממש.

WeCaffe טעים ומעוצב מקסים

מלונות

מריוט נאי יאנג

בפוסט הקודם כתבתי על המלון הראשון ששהינו בו – מריוט נאי יאנג. בחרנו בו גם כי הוא נראה מעולה והיה בהמלצות של OLO וגם כי הוא 10 דק' נסיעה משדה התעופה ואחרי 11 שעות טיסה לא רצינו עוד יותר מידי זמן במונית. בעקרון המלון מומלץ בגלל הרמה, השירות והאוכל. פחות בגלל המיקום. כדי לצאת מהמלון ולהסתובב מומלץ רכב כי אין ליד בהליכה רגלית מסעדות או דברים קרובים.

קטאטאני

שהינו הרבה במלון קטאטאני שנמצא בחוף קאטה. המלון הוא חלום לילדים: יש בו ג'ימבורי מגניב, בריכה עם מתקנים מצויינים לקטנים, עוד ג'ימבורי קטן בחנות של המלון בה אתם יכולים להנות מקפה טוב בזמן שהילדים משחקים וגולת הכותרת גם לנו ההורים - 3 בריכות שונות מהממות ונעימות עם הנוף לים. ביום וחצי הראשונים מזג האוויר לא היה להיט והמלון ענק וכיאה לתקופת קורונה די ריק (המלון מתפרס על גבי רחוב שלם עם כמה בניינים ואזורים). אז בהתחלה הרגשנו ירידה ברמה לעומת מריוט נאי יאנג המפנק. אבל האמת, שממש נהננו במלון. היה תענוג במריוט עם החדר והירידה לבריכה שיש לזה יתרון לא מבוטל אבל כאן שדרגו לנו לחדר כפול עם דלת מקשרת וכמובן יש נוף לים וכיף לראות את השקיעה מהמרפסת (במריוט היה נוף לג'ימבורי:). המסעדה של המלון טובה, נהנו ממנה בארוחות צהריים כשלא רצינו לעזוב את הבריכה וגם בערב נהנו מארוחה והופעה בבר או במסעדת המלון של 2 זמרים ששרים ומנגנים קאברים ממש יפה.  בימי שישי בערב יש בופה BBQ, לא זול אבל הבנתי שממש נחמד (אנחנו היינו מפוצצים באותו שישי אז לא הלכנו). החיסרון היחידי שהוא גם לא כזה נורא הוא בופה ארוחת הבוקר שלא ממש מגוון. אולי כי אנחנו עוד לא ממש התרגלנו לאכול מרק ונודלס על הבוקר אז הארוחה שלנו הייתה סלט, חביתה, גבינה קשה, וופל בלגי או פנקייק ופירות. ממש ניסינו שהילדים יאכלו קצת בריא (משימה לא פשוטה כי בכניסה לבופה ישר יש דגני בוקר, ריבות, קוראסונים ושאר מאפים, משקאות אייס קפה, שוקו וכו'), אז הדיל איתם היה - קודם כל חביתה (למדנו שחביתה עגולה עשויה טוב זה Thai Omlette) מלפפון, עגבנייה, נקניק ואז הם עוברים לחלק המתוק של לחם עם ריבה, לחם עם נוטלה ואם עוד יש מקום אז קורנפלקס ופירות.

ממול למלון יש מסעדה ממש טעימה (וזולה יותר מלאכול במלון) בשם Smile Bar. רום ומיה ממש אהבו עוף על מקל ומיה גם אהבה את הנודלס. אז בגדול אנחנו ממליצים על המלון בכפוף לקבלת החדרים הטובים - ראו הערה מטה (אם גם ארוחת הבוקר הייתה מגוונת יותר אז בכלל). יש מכבסה ב-50 באט לקילו בחנות של המצופים ובגדי הים ממש ליד המלון. אז למרות שרוב הרחוב סגור כרגע בגלל הקורונה, הסתדרנו עם המסעדה, מכבסה, וסופרמרקט קטן.

הערה חשובה שגילינו ממש עכשיו: חברים שלנו שוכנו בצד הצפוני של המלון בבניין ישן יותר, עם ריח טחב וזרם מים חלש ו.. טרמיטים! אנחנו היינו בבניין הכי דרומי שהוא חדש, נעים, זרם מעולה. אז חשוב לבדוק את זה מראש. אם זה עוזר מספרי החדרים שלנו היו 5224 ו-5225.

מלון קטאטאני, לא קטני בכלל

לבד במלון Pammokko

נראה לי יש לנו קטע חשדני בהתחלה במלונות כי גם פה ביום וחצי הראשון קצת התבאסנו על המלון והרגשנו יחידים בו… אחר כך כשהשמש יצאה גילינו שבאמת כיף בבריכה במגלשות המטורפות (ממש פארק מים במלון) והג'ימבורי - אחד המיוחדים. זה מלון ממש חדש שכנראה התחילו לבנות לפני הקורונה ועכשיו הוא ממש ריק. היו איתנו אולי עוד 3-4 משפחות במלון עם מאות חדרים. המלון מעוצב מקסים ממש. החדר די קטן וקומפקטי אבל הילדים ממש רצו לישון במיטת קומתיים (תחומה בין הקירות אי אפשר ליפול) אז הגשמת חלום אחת כבר יש פה.

כרגע ביציאה מהמלון יש רחוב נטוש אבל פנייה אחת אחריו כבר יש מסעדות וחנויות. אנחנו עדיין עושים הכל עם רכב ששכרנו אז אני לא יודעת אם המיקום הכי אידיאלי כרגע למרות שגם  מאד קרוב לחוף קאטה. נכון לתקופת הקורונה המלון לא מתוחזק משהו ויש הרבה יתושים ובלילה האחרון שלנו גם נתקלנו בכמה ג'וקים... אני מאמינה שכשהמלון יהיה בתפוצה נורמלית ישקיעו יותר בריסוס ותחזוקה וכו'. המלון ממש מושקע והצוות היה מקסים ועזר בהכל ואני מאחלת להם לשרוד את הקורונה כדי להצליח בענק בהמשך.

פאמוקו

בדרך עוד נפלנו על וילה מאייר בי אנד בי שהייתה מעפנה ברמות. גם לא נקייה כמו שצריך וגם ממש לא נראית כמו בתמונות וגם בלילה כל חיות הג'ונגל מתעוררות לחיים ויש מקהלה (צרצרים, צפרדעים ולא יודעת מהעוד). אני לא אעשה דיס המלצה כי בסוף הבעלים החזיר לנו את כל הכסף ועברנו אחרי לילה אחד לוילה מהממת שחברים סיפרו לנו. רק אמליץ ללכת לראות בעיניים מקומות לפני שסוגרים או לסגור מההמלצות בלבד.

VILLA KA

כמה וילות שנמצאות בראוואי קרוב להחוף וכמה בתי קפה נחמדים ממש. שטנו מהחוף הזה פעמיים לבננה ביץ'. וילה כייפית עם בריכה, חדרי שינה מרווחים, מזגן ומאוורר בכל חדר, מטבח סבבה לגמרי ואפילו מכונת כביסה אם אתם לא רוצים להתפנק שיכבסו ייבשו ויקפלו לכם בכלום כסף... יש גם קומה נוספת עם חדר שינה מפנק ועוד מקלחת שירותים ומרפסת. לא השתמשנו כי ישנו קרוב לילדים באותה קומה אבל מתאים למשפחה גדולה. ממש ממליצה.

עושים קצת חוברות בוילה

הבנתי מחברים שיש מלונות נחמדים ממש באזור הלגונה כמו סאיי לגונה, אנגנסה ושגם המריוט מרילין בפטונג אחלה.

ב2022 היינו כמה ימים באנגסנה לגונה - כתבתי על זה כאן

לסיכום

היה חודש גדוש ואינטנסיבי מאד, פעם ראשונה שאנחנו מטיילים ככה עם הילדים ובכלל בחו"ל איתם. התמהיל הנכון הוא לשלב פעילויות להם עם דברים שאתם רוצים לעשות (נגיד תצפיות זה כמובן יותר הקטע שלי אז גלידה בתצפית זה אחלה פתרון).

אני רוצה להודות ממש ממש ממש לאליה בעלת הבלוג lost in Thailand שעזרה לי אונליין עם כל שאלה וכל המלצה והרבה מהדברים שגילינו בפוקט הם בזכותה. הצלחנו גם להפגש פיזית בחוף קאטה עם הילדים והיה כיף.

תודה רבה לאפרת ומשפחת רוזנטל מעמוד הפייסבוק OLO שהמדריך שלהם לפוקט היה המדריך הראשוני שלנו לגלות את נפלאות האי הזה.

ולעומר חברתי החדשה שטסה עם המשפחה שלה כמה ימים לפנינו ונתנה לי גם טיפים אונליין :)

ובביקור של 2023-4 גיליתי את ענבר הנפלאה עם מדריך לכל דבר אפשרי בפוקט -phuket to the face באינסטגרם!
תודה על כל הטיפים אונליין!