חוגגים יום נישואים שמיני בקופנגן!

בילוי זוגי מפנק בספא שווה במיוחד בקופנגן.

בואו נהיה בקשר

ינואר - פברואר 2014 היו שמשיים ויבשים בישראל. כמעט חמסין אפשר לומר. ואז, דווקא ב-9 במרץ, יום החתונה של עופר ושלי - מבול כל היום! או כמו שאמרה אלאניס: "it's like raiiinnnnn on your wedding day"

it's like rain on your wedding day

 מי שקורא את הבלוג שלי יודע שיחסיי עם גשם מורכבים ואני ממש עובדת על לא להתבאס ממזג האוויר. אין ספק שלגור באי טרופי זה חתיכת אימון כי מזג האוויר כל כך הפכפך שיכול לרגע להיות שמשי, חום למות ואז פתאום מבול מטורף ואי אפשר לדעת אם הוא יהיה 5 דקות או 5 שעות. גם עכשיו אנחנו כביכול "בעונה היבשה והחמה" ויש יותר גשם מבדרך כלל. אז אני כבר הבנתי שאין פה ממש עונות…

בכל מקרה, כמו שהיה מרענן לחגוג את יום ההולדת של מיה בפברואר במסיבת בריכה אצלנו בבית, מה שבחיים לא היה קורה בישראל (גם כי בישראל פברואר זה חורף וגם כי… אין לנו בית עם בריכה שם:)), אז גם לחגוג יום נישואין ביום חמים ונעים זה חדש ושונה.

כשחשבתי מה נעשה ביום הזה, המטרה הייתה ברורה - פשוט להיות אחד עם השני ולהתפנק. לא להיות טרודים במשימות היומיום, אלא ממש להקדיש את הזמן ותשומת הלב בביחד.

אז אחרי שהבאנו את הילדים למסגרות הלכנו קודם כל לארוחת בוקר באחד מהמקומות היפים והטעימים באי: היוגה האוס. מקום רגוע שיש בו גם שיעורי יוגה ועוד המון סדנאות ואוכל בריא וטעים. 

הנוף בארוחת הבוקר ביוגה האוס

אחרי חקירה של כל מיני אופציות פה באי, בחרתי בספא מיוחד שנמצא ב"עיר" של קופנגן בתוך ריזורט יפה שנקרא summer.

לקחתי את החבילה הכי מפנקת שיש להם להציע שנקראת Heavenly Hooneymoon. והיא כוללת המון פינוקים במשך 3 שעות!

אז הגענו לספא שנקרא "פרעה" (כל העיצובי מצרי שכזה) לקראת 12:00 וקיבלו את פנינו במיץ קר וביקשו מאיתנו לבחור את הפילינג לסקראב ואת השמן לעיסוי הארומטי. אפשר לבחור פילינג קוקוס, קפה, חלב ודבש, אלוורה, למון גראס, לבנדר. בשמנים היה גם קוקוס, לבנדר, ילנג ילנג, ציטורנלה, סחלב או ורדים. 

בוחרים שמנים ופילינג

החלפנו לחלוקים ונכנסנו ל-20 דקות סאונה רטובה. עבורי זה חם מידי ובכלל לא מבינה מה ההתלהבות מסאונה… אז קצת יצאתי ונכנסתי ויצאתי…

אחר כך נכנסו לחדר פרטי זוגי עם ג'קוזי מלא בקצף ועלי ורדים לצידו בקבוק יין אדום ושוקולד פררו רושה. בחדר הזה גם היו מיטות העיסויים אחרי הג'קוזי. אמרו לנו 40 דקות אבל אף אחד לא עמד לנו על הראש לצאת. היה רומנטי ונעים (אם כי המים היו קצת פושרים…).

 אחרי הג'קוזי עוברים לסקראב,פילינג בכל הגוף,כל אחד במיטה שלו עם המטפלת שלו. ואז עוברים לחדר עם מקלחת מיוחדת ממש- 2 טורים של 5 ראשי דוש כשאתם שוכבים אחד ליד השני והמים עליכם. זה נשמע מוזר אבל ממש נעים וכיף! אומנם המתקן נראה ומזכיר תקופות חשוכות יותר (תאי הגזים מישהו?) או למשל שטיפת חיות צאן… אבל זה רק נראה, כי זה כיף…

המקלחת בשכיבה

חוזרים למיטת העיסוי למסג' שמנים. העיסוי עצמו נחמד ומרגיע, לא הכי טוב שהיה לנו אבל במסגרת כל הפינוקים זה אחלה. אחרי כל הגוף, ממשיכים לטיפול פנים. שמו לנו כל מיני קרמים שהריחו והרגישו ממש  טוב. יצאנו מבריקים, זוהרים ונינוחים.

מבריקים

3 שעות עברו להן בפינוק ובנעימים. חזרנו לכניסה של הספא לקבל תה ועוגיות ומשם לארוחת צהריים במסעדה של המלון ולבריכה. היה תענוג!

עלות החבילה במקור היא 6,500 באט (כ-650 ש"ח לזוג) אבל ישנה אפשרות לבקש בקבלה כרטיס VIP שמעניק 20% כך שעלה לנו 5,200 באט (כ-520 ש"ח). הכרטיס מיועד למי ששוהה באי זמן ממושך כנראה כי שאלו אותנו כמה זמן אנחנו הולכים להיות פה.

a cup of tea, anoyene?

את ארוחת הצהריים אכלנו במסעדה של הריזורט עם נוף לים ואוכל טעים!

אחר כך נסענו לדרינק בשקיעה בבלו ראמה. גם מקום יפהפה לדייט ומומלץ!

שקיעה מטריפה בבלו ראמה

הילדים היו בגנים וכשסיימו חברים אספו אותם אליהם עד הערב. היה ממש כיף :)

תכתבו לי משהו

ואת זה קראת כבר?